En grupp människor fastnar i en hiss under ett strömavbrott. De befinner sig i en övergiven avdelning på ett gammalt sjukhus och ingen hör deras rop på hjälp. Och vad värre är, en av dem får allt svårare att dölja sitt rätta jag: en psykopat som snart inte kan hålla tillbaka impulsen att döda.
Jag själv tyckte inte filmen var den bästa.. Jag tyckte den inte var jättespännande som jag hoppades att den skulle vara men den var värd att se..

I rollerna hittar vi Aidan Gillen som Karl, Amber Tamblyn som Claudia, Armie Hammer som Tommy, Eloisa Bennetts som Nikky, Emma Prescott som Niiki Madox, Katie Stuart som Francesca

Filmen kan gå under genren rysare också men jag tycker inte den har de som krävs för att vara en rysare. Men det är bara vad jag tycker.

(det jag skriver om filmerna och betygen är vad JAG tycker och jag kan inte garantera att ni tycker likadant om filmerna som jag. Men jag kan rekomendera filmer och sen är det upp till er om ni tittar på den eller inte.)
Kommentarer

Skriv vad du har att säga:

Ditt namn?
Ska vi komma ihåg dig?

Kan jag nå dig via mail? (den publiceras ej)

Har du en blogg?

Nu till det du ville

Trackback