Zohan är en Mossad-agent som fejkar sin egen död för att kunna genomföra sin omöjliga dröm - att bli frisör i New York.
Zohan tar New York-kvinnorna med storm, eftersom han inte bara erbjuder dem en snygg klippning... Några terrorister tror att Zohan jobbar "under cover" och försöker att tvinga in honom i deras nätverk. Men hans gamla agenttakterna sitter i, så de bör tänka om innan de börjar jiddra med Zohan!
Filmen var riktigt rolig men man måste gilla den här typen av humor.

I rollerna hittar vi Adam Sandler som Zohan Dvir, John Turturro som The Phantom/Fartoshi, Barry Livingston som Gray Kleibolt, Emmanuelle Chriqui som Dahlia, John Farley som Tom, Mariah Carey som Mariah Carey, Nick Swardson som Michael, Rob Schneider som Salim

Genre: Filmen kan ingå i Action och Komedi.. Men jag tyckte den var med Komedi än action...

(det jag skriver om filmerna och betygen är vad JAG tycker och jag kan inte garantera att ni tycker likadant om filmerna som jag. Men jag kan rekomendera filmer och sen är det upp till er om ni tittar på den eller inte.)
Kommentarer

Skriv vad du har att säga:

Ditt namn?
Ska vi komma ihåg dig?

Kan jag nå dig via mail? (den publiceras ej)

Har du en blogg?

Nu till det du ville

Trackback