Perfect stranger

När journalisten Roweenas barndomsvän hittas mördad riktas misstankarna mot reklammagnaten Harrison Hill som hon träffade via en nätchat. Roweena är övertygad om att Hill är den skyldige och bestämmer sig för att göra sin egen undersökning och infiltrerar reklambranschen med hjälp av medarbetaren Miles Haley.

För att komma Hill in på livet utger hon sig för att vara Katherine, vikarie på Hills PR-byrå, och Veronica, en kvinna Hill flörtar med online. Men ju närmare vi kommer sanningen, desto bättre inser vi hur långt folk är beredda att gå för att undanhålla den.
Man kunde inte riktigt läsa hur filmen skulle sluta vilket var bra! Man blir så besviken på vissa filmer för man kan lista ut slutet innan filmen är slut.. men inte med den här.
I rollerna hittar vi: Halle Berry, Bruce Willis, Giovanni Ribisi, Richard Portnow, Gary Dourdan, Florencia Lozano, Nicki Aycox, Kathleen Chalfant, Gordon MacDonald, Daniella Van Graas, Paula Miranda, Patti D'Arbanville, Clea Lewis, Tamara Feldman, Gerry Becker  
Genre: Filmen går under thriller men också under genren drama...

(det jag skriver om filmerna och betygen är vad JAG tycker och jag kan inte garantera att ni tycker likadant om filmerna som jag. Men jag kan rekomendera filmer och sen är det upp till er om ni tittar på den eller inte.)
Kommentarer

Skriv vad du har att säga:

Ditt namn?
Ska vi komma ihåg dig?

Kan jag nå dig via mail? (den publiceras ej)

Har du en blogg?

Nu till det du ville

Trackback