Vågar du utmana Mary Shaws dödliga förbannelse?

Från skaparna av kommer nu en ny fasansfull thriller! Enda sedan Mary Shaw blev förföljd och dödad har den lilla staden Ravens Fair plågats av fruktansvärda dödsfall.

När en av stadens invånare blir brutalt mördad återvänder hennes man hem för att ta reda på vad som ligger bakom den skräckinjagande legenden om Mary Shaw, och varför du aldrig någonsin bör skrika när du ser henne... En riktigt spännande film som får än att gilla dockor mindre och mindre för varje sekund av filmen. Trodde inte att den skulle vara så bra som den var och ja, den är verkligen värd att se.
I rollen hittar vi: Amber Valletta som Ella, Bob Gunton som Edward, David Talbot som prästen, Dmitry Chepovetsky som Richard, Donnie Wahlberg som Lipton, Joan Heney som Marion, Judith Roberts som Mary, Keir Gilchrist som Henry som barn, Laura Regan som Lisa, Michael Fairman som Henry, Ryan Kwanten som Jamie, Steven Taylor som Michael, Enn Reitel som Billy
Genre: Filmen går även under genren thriller..

(det jag skriver om filmerna och betygen är vad JAG tycker och jag kan inte garantera att ni tycker likadant om filmerna som jag. Men jag kan rekomendera filmer och sen är det upp till er om ni tittar på den eller inte.)
Kommentarer

Skriv vad du har att säga:

Ditt namn?
Ska vi komma ihåg dig?

Kan jag nå dig via mail? (den publiceras ej)

Har du en blogg?

Nu till det du ville

Trackback