Ett mindre tv-team ska dokumentera en vanlig natt hos brandkåren i Barcelona. Men när en till synes helt ordinär rutinutryckning tar en helt oväntad vändning, blir natten mer dramatisk än de någonsin kunnat ana. Samtidigt som de kämpar för sina liv mot något de inte ens kan förklara, känner de möjligheten till tidernas scoop och låter hela tiden kameran rulla...
Jag blev chockad när filmen var på spanska.. hade fått för mig att den skulle vara på engelska.. Men det jobbigaste var att ingenting hände.. Den var inte jätteläskig och det kändes inte som en skräckfilm faktist.. Mer som en thriller...
Men men det finns säkert dom som gillar den och ja, jag har sett för mycket skräck så jag blir inte rädd längre kan vara därför jag inte tyckte den var läskig..
I rollerna hittar vi Javier Botet som Niña Medeiros, Manuel Bronchud som den gamla mannen, Martha Carbonell som Sra. Izquierdo, Claudia Font som Jennifer, Vicente Gil som den andra polisen, María Teresa Ortega som den gamla damen, Pablo Rosso som Pablo, Jorge Serrano som polisen Joven, Ferran Terraza som Manu, Manuela Velasco som Ángela Vidal, David Vert som Álex, Carlos Vicente  som Guillem Marimon
Genre: Som jag sa innan tycker jag inte filmen är en rysare eller skräck film men det är bara vad jag tykcer.
(det jag skriver om filmerna och betygen är vad JAG tycker och jag kan inte garantera att ni tycker likadant om filmerna som jag. Men jag kan rekomendera filmer och sen är det upp till er om ni tittar på den eller inte.)
Kommentarer

Skriv vad du har att säga:

Ditt namn?
Ska vi komma ihåg dig?

Kan jag nå dig via mail? (den publiceras ej)

Har du en blogg?

Nu till det du ville

Trackback