Systrar i jeans - Andra sommaren

  De fyra bästisarna från "Systrar i jeans" är tillbaka. De har precis blivit klara med sitt första år på college och står inför en fullspäckad sommar. Bridget (Blake Lively) reser till Turkiet för att delta i en arkeologisk utgrävning, medan Carmen (America Ferrera) ger sig in i ett hektiskt men kreativt sommarteaterprojekt i Vermont. Lena (Alexis Bledel) kastas mellan en ny förälskelse och gamla hjärtekrossare på designskolan i Rhode Island. Och i New York bestämmer sig Tibby (Amber Tamblyn) för att ta ett stort steg i sitt förhållande med Brian. Skratt, tårar, romanser och det där alldeles speciella jeansparet som för tjejerna samman trots att de är långt ifrån varandra allt sitter på plats i den här upplyftande uppföljaren som bygger på Ann Brashares bästsäljare!
En riktigt bra fortsättning på systrar i jeans! Gillade man ettan kommer man gilla den här också!
I rollerna hittar vi: Alexis Bledel som Lena, Amber Tamblyn som Tibby, America Ferrera som Carmen och Blake Lively som Bridget
Genre: Precis som första filmen så är det både komedi och drama. Och den passar in lika bra i båda två som första filmen.
(det jag skriver om filmerna och betygen är vad JAG tycker och jag kan inte garantera att ni tycker likadant om filmerna som jag. Men jag kan rekomendera filmer och sen är det upp till er om ni tittar på den eller inte.)
Kommentarer

Skriv vad du har att säga:

Ditt namn?
Ska vi komma ihåg dig?

Kan jag nå dig via mail? (den publiceras ej)

Har du en blogg?

Nu till det du ville

Trackback